In de afgelopen jaren heb ik op vele vlakken successen gehaald. Die successen hebben mij ervan gewist dat ik de dingen op de juiste manier aanpak.
Een aantal voorbeelden hiervan zijn.
Ik heb binnen mijn loopbaan bij PinkRoccade (nu bekend als KPN Consulting) aansprekende successen gehaald zoals:
- binnen de business unit Transport & Logistiek een account als KLM laten groeien van 3 medewerkers in opdracht bij KLM tot ruim 60 medewerkers. Zij zaten in een verscheidenheid aan opdrachten bij verschillende KLM onderdelen variërende van bij KLM Ground Services tot aan bij het Operational Control Center.
- binnen de business unit Ebusiness op het gebied van Content Management Services marktleider gemaakt op het gebied van Tridion dienstverlening.
Als Managing Director van Sitecore Nederland heb ik, van halverwege 2008 tot eind 2012, de lijnen uitgezet voor het huidige succes in de Nederlandse markt. Onder mijn leiding zijn zowel winstgevendheid, omzet, aantal klanten, aantal partners sterk gegroeid. Tijdens deze periode hebben bekende namen als Heineken, PON, Louwman & Parqui voor Sitecore gekozen. Ten tijde van mijn afscheid had Sitecore Nederland ruim 150 klanten, gegroeid van 30 sinds 2009.
Meest recente resultaten zijn:
Samen met de directie van een online bureau gericht op fondsenwerven, de business strategie opnieuw geformuleerd.
Als Manager Marketing & Sales van Suneco ligt mijn focus op het vergroten van de commerciële en marketing kracht van Suneco. Inmiddels hebben ze hun klantenportfolio uitgebreid en zijn een partnership aangegaan met Sitefinity
Na een periode van twee jaar om een nieuwe Ecommerce B2B oplossing in de markt te zetten tijdens de dieptepunt van de economische crisis en als startup, heb ik de stap gemaakt naar Hippo, nu BloomReach. Bij Hippo als opensource CMS bekend bij overheid en in de publieke sector, heb ik me gericht op meer household brandnames. In mijn periode van 18 maanden heb ik gezorgd dat Triodos Bank, Ahold en ING kozen voor Hippo CMS.
En natuurlijk heb ik ook wel wat verloren, maar daar leer je van.